I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 11 May 2011

rupanya .....

legaaaa sekalii hatii dan perasaan bila ada msg darii dia . :D DIA ? siapa ? dia lahh sayang-sayangku sekalian . msg darii SHAH ZACK . ! wahh . inform name tu ha , kalau dibuatnye die bace , mampos akuu . ! AHHAHAHAHA. tidak akuu kisahh lahh . 
actually , ceritanya bermula ... dan kisah kamii bermula dan kisah kami berakhir ... memang agak keberatan dan agak sedehh . tapiii . keputusan . perlu diputuskan . betoll ? AHAHA . hanya DIA dan NINA sahaja yang mengetahuinya ... :D btw , nina happy untuk die oke . 
awak ... kalau awak bace entry ni , saya baruu lepas msg dengan awak . awak , saya gembira awak pun berterus terang dengan saya . awak . saya harap awak dan SI DIA akan bersama oke . awak , bersabarlah menunggu die oke . kalau ade jodoh awak dengan die, insyaallah . jangan lupa jemput saya makan nasii minyak pulak . WINK! **:D mungkin dengan saya jodoh kita hanya sampaii disini sahaja . mungkin SI DIA lebih memahami awak kan ? dengan die awak kongsi masalah awak . adanya die , awk tenang . saya patut berterima kasiih kepada DIA . :) bila mao kenalkan dengan saya ni ? ! ( mood : excited) awak . kita sentiasa menjadii sahabat bukan ? awak happy ,saya turut happy sama . (tidak tipuu oke) 


konklusinya di sini : kepada rakan-rakan dan sahabat handal .. kalian sekalian , nina dan SHAH meminta maaf kerana hubungan kamii berakhir sampaii disini sahaja .tidak lah sempat nak jemput makan nasi minyak kami kan ? kan ? ta de jodoh lah sayang ...  :D tapii, jangan kuatir , segalanya selamat oke . kamii masiih sebagaii seorang SAHABAT . sayang sama kau kawan . ! ;)

3 comments:

  1. see,kan sis da ckp...berterus terang tu pntg dlm hubngan..well lpas nie cari relation yg lbih matured k syg...

    ReplyDelete
  2. insyaallah . dah semakin besar . need to change . :D

    ReplyDelete
  3. bunga bukan seekor .. kumbang bukan sekuntum..
    must be patient in make decision next time yeah?

    ReplyDelete