I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 9 May 2011

semalam .......

semalam ... tajuk . semalam ? ada ape dengan semalam ? kenape dengan semalam ? ape yang dah berlaku semalam ? ape yang perlu disembunyikan ? ape yang perlu diketahui ? ape yang nina dah buat ? ape yang awak tahu ? siapa yang salah ? betul ke tidak ? tidak ke betul ?  OOOOH! tersangatlah dalam kebinggungan malam semalam tahuu idak ???? 




perluu ke nina coretkan di sini ? perlu ke semua orang tahu ? perluu ke nina nyatakan kebenaran ? perlu ke nina hempuk dirii nina at dinding sebelum berfikir ?! ouh , ate , kome , jangan wat gile le ... AHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA 


nina masiih boleh senyum ? nina masiih boleh ketawa ? nina masih boleh bergurau ? pelik ? adakah ini diri nina ? kome , kome dan kome , carii sendiiriii lahh . nina tidak akan macam ni kalau bukan kerana semalam . ! 




ape nina buat ni betul ke ? aishh . bertimbun soalan . alik-alik soalan yang sama je nina bagii . korang boleh baca tidak ape yang nina tulis ni ? ape yang nina post ni ? mestii tidak boleh kan ? sebab ape ? sebab saya tidak bagitahu orang lain lagii . hanya orang yang rapat dengan nina dan nina anggap die sebahagian darii hidup nina sahaaja yang mengetahui kejadian yang berlaku semalam . ha! amik kau , panjang lebar aku bagiii entry . entah paham idak ta de le teman tahuu benor nye . 




perlu ke nina mention sapa yang tahu ? perlu ke ? tidak perluu lah kot . nina bukan nak seme orang tahuu . hanya nina dan teman2 nina sahaja . :) anda teman nina ? yes! forsure lahh sayaaaang .anda memang teman nina . tapiiiii . nina ta boleh open terus entry cakap hal sebenar . wahhh! 


adakah anda semua tertanya-tanya ? yeah! itulah kuncinya . nina hanya mahu anda semua tertanyatanya dengan entry baruu nina . gile lah , bangun awal pagii . on blog then , post new entry . ate , awal bebenor lahh bangun nye . aishhhh . saje je GEDIK nak tulis post entry ni ha ! 




PESANAN : kepada anda dan anda dan anda yang mengetahui , anda perluu berasa bertuah kerana nina memberitahu perkara itu . kerana ape ? ade seorang KAKAK ni , yang bangkitkan semangat nina untuk bercakap BENAR . :) terima kasiih KAKAK ! :D nina harap . one day , i will be a part of your family . wahh! gediikk bebenor lahhh . diam lah nina . ! pening orang baca entry kau ni ha . AHHAHAHA . oke . see u again . MMMMUUUUAH!

4 comments:

  1. wee,~tangan di dada mata ke atas~..sape sape sape????hhhaaaa.yes dear u will.insyaallah..

    ReplyDelete
  2. bodek lah nie...okey okey nti secrt recipe stu ea..:p

    ReplyDelete